Działalność klubów nocnych opiera się na promocji.
Ludzie przy drzwiach czekający na wejście oznaczają sprzedaż napojów i jedzenia, a jeśli będą się dobrze bawić i miło spędzą czas ze znajomymi, z pewnością powrócą. Bez klientów żaden klub nocny nie ma sensu, ani nie utrzyma się długo na konkurencyjnym rynku. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów do swojego klubu, musisz znaleźć sposoby na wypromowanie swojej firmy, zwiększenie świadomości na temat nocnego lokalu i dotarcie do nowych klientów przy zachowaniu stałych bywalców. Właściciele klubów informują o tym kilkoma różnymi metodami, w tym przez promotorów, oferty specjalne, oryginalne drinki i jedzenie oraz zachęty na platformach społecznościowych. Aby zainteresować ludzi trzeba im zaoferować coś niecodziennego, czego nie znajdą nigdzie indziej. Zawężenie marki i danych demograficznych pomaga zwiększyć wydatki na reklamę, jednocześnie docierając do dokładnie tych osób, które chcesz skłonić do wizyty w swoim lokalu. Od samego początku reklamuj klub jako coś nowego i interesującego. Jest to również wczesna okazja, aby nadać ton klubowi.
Zapraszając VIP-ów i ważnych ludzi, którzy dobrze spędzają czas i dobrze wyglądają, klub tworzy atmosferę, która jest przyjazna dla ludzi o wysokich wymaganiach, a jednocześnie jest dostępna dla typowych klientów z miasta i okolic.
Zbuduj bazę stałych bywalców, którzy przyciągną innych. Zrób to, oferując program kart VIP dla stałych bywalców, czy serwując darmowe drinki i zwracając uwagę na potrzeby gości. Rozejdzie się wieść, że klub dobrze traktuje powracających gości, co z kolei przyciągnie innych, którzy pragną tych samych korzyści. Czasami dyskoteka Sky Club Białystok organizuje imprezy typu open bar sponsorowane przez firmę alkoholową. Sponsor sprzedaje trunki po obniżonej cenie lub rozdaje je za darmo przez określony czas. Jeśli sponsoring nie nastąpi, przez część nocy organizuj otwarte bary lub sprzedaż napojów w promocyjnych cenach. Również darmowe wejściówki zachęcają większą liczbę osób do wyjścia na miasto wieczorem i zabawę w klubie.