Gotowy do rozpoczęcia własnego planu marketingu mobilnego? Czy wiesz od czego zacząć lub jak zacząć? Czy wiesz, co najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie? Jeśli nie masz pojęcia, jak odpowiedzieć na te kilka ostatnich pytań, poniższe wskazówki są dla Ciebie.Zważ swoją konkurencję.
Poproś członka rodziny lub przyjaciela, aby zarejestrował się w mobilnej subskrypcji konkurencji. Dzięki temu uzyskasz wgląd w to, jak działa ich program, i dowiesz się, co możesz zrobić, aby je przewyższyć. Zrobienie tego przed faktycznym rozpoczęciem kampanii da ci silną przewagę.Twoje wiadomości tekstowe, posty w serwisach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania. Nie powinna to być reklama na ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu poinformowanie konsumentów o zniżkach lub promocjach.Negatywne wrażenia dotyczące Twojej marki mogą rozprzestrzeniać się błyskawicznie w Internecie, więc chcesz spróbować wyskoczyć przed negatywny szum z pozytywnym spinem. Marketing mobilny dociera do wielu osób, a rzeczy mogą szybko stać się popularne lub niepopularne. Jeśli coś staje się niepopularne, napraw to, zanim się przyjmie.Jeśli chcesz zainwestować pieniądze w mobilną kampanię marketingową, możesz skutecznie zoptymalizować swoją witrynę. Stworzenie atrakcyjnej i skutecznej witryny mobilnej może być dużym wyzwaniem. Jeśli to możliwe, tę pracę należy przekazać wykwalifikowanym, doświadczonym profesjonalistom.O ile nie jest to absolutnie konieczne, unikaj dużych plików, takich jak zdjęcia w mobilnym przekazie marketingowym. Umieszczając link w wiadomości, upewnij się, że używasz skracacza adresów URL.
Te kroki pomogą Ci zachować krótką i zwięzłą wiadomość, co znacznie skróci czas ładowania i pomoże utrzymać zainteresowanie klienta.Upewnij się, że zmodyfikujesz swojego bloga tak, aby wyglądał świetnie na każdym urządzeniu mobilnym.
Jest to konieczne, jeśli używasz bloga do komunikowania się z ludźmi. Twój blog może wyglądać dobrze z Androida, ale iPhone może go zabić. Będziesz musiał zabrać się do pracy, modyfikując go, zanim inni ludzie się odstraszą.Jeśli projektujesz wiadomość mobilną, wykorzystaj kolejny takt, włączając coś podobnego do podstawowej kampanii marketingu internetowego. Zapewni to dystrybucję najlepszych materiałów do jak największej liczby osób na Twoim rynku. Nie ma powodu, aby rozdzielać swoje wysiłki.Wysłanie wiadomości przypominającej o zbliżającej się sprzedaży lub premierze nowego produktu to doskonały sposób na zainteresowanie klientów tym, co się dzieje. Spróbuj wysłać przypomnienie kilka godzin wcześniej. Robienie tego z kilkudniowym wyprzedzeniem stwarza większą szansę, że klient zapomni.Ważne jest, aby śledzić wszystkie odpowiedzi, które otrzymujesz podczas swojej przygody z marketingiem mobilnym. Dzięki temu dowiesz się, czy postępujesz właściwie, czy też potrzebujesz jakiejś poprawy. Korzystaj z usługi analityki internetowej tylko dla urządzeń mobilnych, aby śledzić wszystko.Pamiętaj, że osoby korzystające z telefonów komórkowych mogą mieć trudniejszy czas na poruszanie się po Twojej witrynie i przeglądanie jej. Upewnij się, że kampania marketingu mobilnego wykorzystuje łatwe w nawigacji, proste strony internetowe. Chociaż na komputerze mogą się one wydawać nudne, są idealne dla klientów mobilnych i zapewniają dostęp dla obu typów użytkowników.Czy wiesz już teraz, jak rozpocząć swój plan marketingu mobilnego? Czy możesz teraz znaleźć od czego zacząć? Czy wiesz, co sprawdzi się w Twojej firmie? Jeśli możesz teraz udzielić odpowiedzi na te pytania, to znaczy, że przeczytałeś i zrozumiałeś poprzednie wskazówki i jesteś gotowy, aby marketing mobilny działał dla Ciebie.