Impreza firmowa – organizować samemu czy przez agencję?

Organizacja eventu to jedna z najbardziej pożądanych form integracji pracowników. Wiąże się nie tylko ze świetną zabawą, ale możliwością zbudowania relacji oraz lepszej współpracy.

W praktyce jednak organizacja imprezy firmowej będzie trudnym wyzwaniem dla niedoświadczonej osoby. Zadanie to warto zlecić sprawdzonej agencji eventowej – w Warszawie lub w innym mieście.

Przez ostatnie lata zaangażowanie polskich pracodawców w integracje pracowników jest coraz większe. Jednocześnie można dostrzec, że coraz więcej pracowników traktuje imprezy firmowe jako albo zwykłą imprezę, albo nużący obowiązek, który nie wnosi zbyt wiele nowego. Z czego to wynika? Przede wszystkim podstawowych błędów organizacji imprezy.

Zaplanowanie i zrealizowanie eventu firmowego, w Warszawie czy w innych lokalizacjach, to zadanie takie, jak każde inne. Tak, jak przedsiębiorcy korzystają z usług firm księgowych i podatkowych, aby mieć pewność, że wszystko przebiegnie poprawnie, tak też powinno się podejść do organizacji eventu i zlecić wykonanie tej czynności profesjonalnej agencji. Przede wszystkim jej pracownicy są na bieżąco z nowościami panującymi w branży eventowej. Agencja ma także znacznie większe możliwości zorganizowania imprezy w różnych miejscach i doskonale wie, które z nich nada się na jaką okoliczność. Z jednej strony doświadczenie i wypracowane modele integracji przekładają się na finalny sukces, z drugiej strony współpraca z agencją owocuje nie tylko efektem, ale i oszczędnością czasu przedsiębiorcy lub pracowników odpowiedzialnych za imprezę. Jak wiadomo – czas to pieniądz.

O czym warto pamiętać, organizując samemu imprezę dla pracowników, a o czym zlecając tę czynność agencji eventowej?

 

Impreza imprezie nierówna, ale w zdecydowanej większości przypadków należy zadbać o takie rzeczy, jak:

  • lokalizacja (+ ew. nocleg pracowników) wraz z rezerwacją,
  • dojazd i transport przedmiotów,
  • atrakcje i konkursy,
  • ogólny lub szczegółowy klimat eventu,
  • szkolenia edukacyjne i zabawy integracyjne dla pracowników,
  • catering dostosowany do preferencji uczestników,
  • lista gości, zaproszenia i czynności organizacyjne,
  • osoby koordynujące imprezą.

Oprócz powyższych czynności wymienić można byłoby jeszcze znacznie więcej obowiązków. Jednak już na podstawie powyższej listy wniosek staje się jasny – jeżeli pragnie się stworzyć imprezę dla pracowników, która faktycznie zaowocuje w lepsze relacje między nimi, umiejętności współpracy i integrację, to albo należy to zrobić profesjonalnie, albo lepiej w ogóle się do tego nie zabierać.
Decydując się na pierwszy wariant, warto skorzystać z usług profesjonalnej agencji eventowej. Jej elastyczność i zrozumienie indywidualnych potrzeb klienta przełoży się na finalny sukces imprezy firmowej. Dzięki temu każdy element organizacji wydarzenia będzie profesjonalnie zrealizowany. Zlecający nie musi się troszczyć o oprawę muzyczną, zakwaterowanie, miejsce, transport czy catering. Zwiększy szansę na lepsze rezultaty eventu, oszczędzając czas własny.