Jak korzystać z e-mail marketingu, aby rozwijać biznes?

Jeśli Twoja firma nie wykorzystuje jeszcze poczty e-mail jako centralnej części swojej strategii marketingowej, tracisz jedną z najskuteczniejszych form marketingu.

Poczta e-mail pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów przy bardzo niskich kosztach. Przeczytaj poniższy artykuł, aby dowiedzieć się więcej.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.Uzyskaj lekcję poglądową, jak nie prowadzić kampanii e-mailowej, celowo zakopując się w spamie. Uzyskaj bezpłatny adres e-mail, opublikuj ten adres w całym Internecie i obserwuj, ile spamu otrzymujesz. Zobacz, co jest nie tak z tymi e-mailami i upewnij się, że nie popełniasz tych samych błędów. Jeśli chcesz mieć wiarygodną markę, podejmij kroki, aby odróżnić się od spamerów.Ułatw ludziom wypisanie się z Twojej listy. Może to wydawać się nieproduktywne, ponieważ nie chcesz, aby Twoi klienci stracili zainteresowanie i odeszli. Jeśli jednak Twoi klienci nie są już zainteresowani Twoimi biuletynami, mogą się denerwować, jeśli nie będą mogli łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jak korzystać z e-mail marketingu, aby rozwijać biznes?

Podaj duży przycisk lub link, aby klienci, którzy stracili zainteresowanie, mogli go znaleźć bez szczegółowego wyszukiwania.Nie tylko powinieneś zapewnić swoim subskrybentom łatwy sposób na rezygnację z subskrypcji, ale także powinieneś upewnić się, że natychmiast zacznie ona obowiązywać.

Otrzymywanie od Ciebie wiadomości e-mail po anulowaniu subskrypcji spowoduje negatywne wrażenie na odbiorcach, szkodząc wszelkim przyszłym relacjom z nimi. Przetwarzaj prośby o anulowanie subskrypcji od razu.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji. Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Kontynuuj kontakt ze swoimi klientami, aby mogli się z Tobą powiązać. Dołącz do wiadomości e-mail polecenie informujące, że mogą natychmiast dołączyć, klikając poniższy link. Końcowy postscriptum może poinformować ich, aby nie spóźnili się z tą niesamowitą szansą na przynależność do Twojej firmy.Pisz dobre treści w swoich e-mailach. Nie kopiuj niczego, czy to z innej witryny, czy z własnej, bezpośrednio do wiadomości e-mail. E-maile nie są jak strony internetowe; muszą być krótkie i zwięzłe, aby przykuć uwagę czytelnika. To powiedziawszy, treść musi być dobrze napisana, poprawna gramatycznie i wolna od błędów ortograficznych.Im więcej dowiesz się o e-mail marketingu, tym bardziej powinieneś zdać sobie sprawę, jak skuteczna może być technika marketingowa. Gdy zaczniesz używać poczty e-mail do promowania swojej firmy, nigdy nie zawrócisz.Pamiętaj tylko o technikach, których nauczyłeś się z tego artykułu, a Twoja kampania marketingowa przyniesie świetne rezultaty.