Każdego roku na całym świecie zdarzają się burze z gradobiciami, a jeśli takie opady zniszczyły karoserię Twojego samochodu, lub też miałeś stłuczkę na parkingu, powinieneś naprawić samochód w warsztacie i pozbyć się nieestetycznych wgnieceń.
Na szczęście większość uszkodzeń spowodowanych przez grad jest stosunkowo niewielka i można je naprawić za pomocą bezinwazyjnej naprawy wgnieceń bez lakierowania (PDR). Największą niedogodnością w branży warsztatów samochodowych jest to, że naprawa pojazdów zajmuje dużo czasu. Ale aby dobrze wykonać pracę i zapewnić bezpieczny pojazd, mechanicy i diagności muszą poświęcić trochę czasu. Bezinwazyjna naprawa wgnieceń bez lakierowania może przyspieszyć ten proces. Procedura nie wymaga malowania, co oznacza szybszy czas realizacji zamówienia. Jeśli jeździsz jednym z wielu milionów popularnych modeli samochodów, prawdopodobnie nie martwisz się oryginalnymi częściami. Ale jeśli masz zabytkowy lub luksusowy samochód, wymiana części lub zmiana oryginalnego lakieru w dowolnym miejscu może znacznie obniżyć wartość pojazdu.
Bezinwazyjna naprawa wgnieceń zachowuje oryginalne części oraz lakierowanie, dzięki czemu pojazd lepiej zachowuje swoją wartość.
Wiele osób uważa, że naprawa uszkodzeń spowodowanych gradobiciem jest zbyt droga, ale nie jest tak w przypadku, gdy będziemy mogli korzystać z metody usuwania wgnieceń w karoserii bez konieczności lakierowania, która wymaga mniej siły roboczej, mniej narzędzi, oraz zajmuje mniej czasu. Najlepsze jest to, że wyciąganie wgnieceń bez lakierowania działa doskonale na każdym modelu samochodu, nawet na samochodach luksusowych i sportowych. Takie samochody są wyjątkowe i wykonane z wysokiej jakości komponentów i pomalowane lakierami w rzadkich i efektownych kolorach, których wiele warsztatów nie może po prostu dopasować. Na szczęście dzięki bezinwazyjnej naprawie wgnieceń te nieestetyczne niedoskonałości i wgniecenia spowodowane gradem lub wózkiem zakupowym na parkingu można skorygować bez konieczności kosztownego rachunku za dodatkowe lakierowanie.