Czy prowadzenie nowoczesnego e-biznesu skazuje ambitnego przedsiębiorcę na to, by cały swój czas poświęcał na doglądanie swojej firmy? Jak wiadomo, sklepy internetowe czekają na swoich potencjalnych klientów o każdej porze dnia i nocy – a ci lubią być na bieżąco informowani o tym, jak prezentuje się aktualna oferta konkretnego sklepu, lubią szybko wiedzieć, że ich zamówienia zostały przyjęte i że są pod czyimś czujnym okiem. Jak dowodzi istnienie platform takich jak ErpBox, to nie musi być wcale oko samego właściciela, przykutego do służbowego laptopa.
Menadżer allegro – prawa ręka, na której można polegać
Zarządzanie sprzedażą internetową to bardzo angażujące zajęcie, ale składa się na nie wykonywanie wielu odtwórczych czynności – takich, przy których potrzebna jest precyzja, a mile widziane jest też automatyczne, błyskawiczne działanie. Na szczęście ten sam postęp technologiczny, który dał współczesnym e-konsumentom sklepy internetowe, dał też ich właścicielom specjalne platformy do zarządzenia internetową sprzedażą. Sięgając po taką pomoc, sięga się tak naprawdę po bukiet wybranych narzędzi – takich, które konkretnemu przedsiębiorcy są najpotrzebniejsze i mogą bardzo usprawnić jego codzienną pracę, wyręczając go w pewnych zajęciach. Jednym z nich jest menadżer allegro.
Największy portal aukcyjny w kraju, każdego dni odwiedzany przez setki i tysiące robiących zakupy internautów – brzmi jak bardzo dobre miejsce do szukania stałych klientów. Właśnie dlatego to na Allegro zakładają swoje witryny e-przedsiębiorcy, którzy liczą na odniesienie sukcesu w swojej branży. Ale co zrobić, żeby opieka nad takim profilem nie stała się kolejną serią pracochłonnych obowiązków? Właśnie tu warto zdecydować się na wsparcie, które oferuje ErpBox. Z jego menadżerem allegro można:
- automatycznie przygotowywać szablony aukcji, także w formie wielowariantowej
- wznowić aukcję, dla której odnowiono zasoby magazynowe
- promować wystawione oferty sprzedażowe, poprzez wyróżnienie czy podświetlenie przygotowanego ogłoszenia
- dowolnie przeglądać historię wszystkich dokonanych zmian i przeprowadzonych aukcji
- skopiować aukcję z jednego konta allegro na drugie.
Jak widać, czuwanie nad wirtualnym biznesem, nad tym jak wpływają na siebie zasoby magazynu i zawartość internetowej witryny, można śmiało pozostawić w rękach automatycznego menadżera. Takiemu pomocnikowi wystarczy wskazać potrzebne parametry, żeby każdego dnia wyręczał w prowadzeniu wielu potrzebnych, ale żmudnych zajęć. Co więcej, jeśli skorzysta się z opcji tak zwanej wielowariantowości, menadżer allegro zadba też o to, żeby klienci nie uciekali zbyt szybko z przeglądanej witryny sklepowej. Może ich zatrzymać, grupując aukcje i produkty według określonych parametrów – i pozwalając im znaleźć to, czego szukają. Warto zaznaczyć, że to narzędzie nie straci na swojej użyteczności: bo stale się aktualizuje i dopasowuje do zmian, które są wprowadzane na portalu Allegro. To znaczy, że można na nim śmiało polegać w każdej sytuacji.